Frågesport!

Spelade nått spel här ikväll.. Frågan löd: Hur många kg har en människa skitit ut när han uppnår 30-års åldern?
Pappas tur... han tänker länge och räknar i huvudet, huuum 1 kg om dan... hum... 12 ton? 12 TON?? Alla är vi olika och pappa är VERKLIGEN olika  isf. Rätt svar var 1400 kg.

Nu ska jag iaf sova. Vi har ätit kofta till middag, det va sådär. Undertiden den avnjöts berättade magnus rövar historier om när han var i usa o bodde på en gård, full av just får. Tydligen föds får med lång svans, som man vid en en tidig ålder bränner av (?) för att inte få baken full av mask. När jag ifrågasatte historien svarade han med
"  har du sett en får med lång svans?" nej det har jag ju inte... han kanske har rätt, det får min aptit att stegra sig!


Letade upp mitt påskägg redan nu ikväll annars skulle jag inte kunna sova! Tack mamma o påskharen, jag vann 25 spänn! oxch fick organic godis..;) Inga E här inte!


HAr du haft en bra långfredag? TUR. Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0