Endast tomten är vaken!

jag och theovic sparkade igång kl 5.30 imorse! Det va ganska nice! För er som inte bevittnat långfredagens morgon kan jag berätta att den varit fantastisk! Gniistrande kall (?!), strålande sol och 2 mm snö på backen..(?!) Nåväl, fint är det och dagen kan inte bli annat än toppen!
 Jag ska börja packa snart.. Pd förstår inte alla varför man måste packa för att vara bora i 1 dag.. När jag frågade va barnen ska ha för blöjor, välling, kläder svarade han med att jag är " så jävla omständig" kärlek..
kommer jag med en hel resväska idag igen får jag nog se mig om efter annan partner.

OJ en sak till... igår kväll sa min mobil upp sig, tills jag rotat efter en fungerande i mobillådan och pd förtfarande inte beställt nytt sim kort för vi komunicera via morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0